неділя, 4 грудня 2016 р.

Урок 19. Вивчення англійської мови

Вітаю, шановні читачі. Продовжуємо вивчення англійської мови. Оскільки, надворі вже зима, то й слова ми вивчимо відповідні:
A skating-rink – ковзанка.
Winter – зима.
In Winter – взимку.
Last – минулий, минулого.
Last night – вчора ввечері, минулої ночі.
Yesterday – вчора.
The weather – погода.
What is the weather like? – Яка погода?
The sky – небо.
A snowball – сніжка.
A snowman – сніговик.
A meadow – лука, луг.
To skateкататися на ковзанах.
To skiкататися на лижах.
To sledgeкататися на санчатах.
To play hockey – грати хокей.
To play snowballs – грати в сніжки.
To make a snowman – ліпити сніговика.
Frosty – морозний.
Snow – сніг.
It snows – йде сніг.
It rains – йде дощ.
Now – зараз, тепер.
To tellказати.
Fineгарний, чудовий, прекрасний.
To go for a walk – іти гуляти.
Some – кілька, деякий.
Some children – деякі діти.
Other – інший.
The others – інші.
Each other – один одного.
A relative – родич.

Як ви помітили, я вже не пишу жодних допоміжних транскрипційних знаків до слів. Думаю, ви вже достатньо добре навчилися самі користуватися транскрипцією. Тож якщо ви невпевнені в правильній вимові якогось слова, то дивіться його транскрипцію самостійно. Так ви швидко запам’ятаєте те слово.
Також, пори року, як і дні тижня, і місяці, пишуться з великої букви. Щоб сказати «взимку» чи «влітку» використовується прийменник «in».
Також, звертайте увагу на артиклі в виразах. Я їх пишу недаремно, бо саме такими вони мають бути. Пізніше ми окремо вивчатимемо всі особливості вживання артиклів і всі винятки.

Прочитайте, будь-ласка, наступний текст і, перекладіть його і спробуйте скласти власний подібний до цього.
 It was Monday yesterday. I got up at seven o ’clock in the morning, did my morning exercises, made my bed, washed, dressed and had my breakfast. After breakfast I took my bag and went to school. I came to school at half past eight in the morning. We had 5 lessons yesterday. After lessons I came back home and had my dinner. The weather was fine yesterday. It snowed. That’s why I went to the skating-rink after dinner. There were many children there. Some children skated and skied, the others played hockey. I played snowballs and sledged. I came back home at half past five and began to do my lessons. In the evening I helped my mother about the house. I went shopping, cleaned my room and helped my mother to prepare supper. After supper I watched TV, read a book and played chess with my father. At ten o’clock I went to bed.

Як бачите, в даному тексті поєднується розпорядок дня з зимовою тематикою. Спробуйте скласти подібний текст, бажано використати ще більше зимової тематики.
Наступний текст, який я вам даю не для того, щоб створювати на його основі свій. Вам потрібно його прочитати і переказати англійською мовою. Для того, щоб переказувати потрібно пам’ятати про узгодження часів. Переказувати в якомусь одному часі, зазвичай теперішньому або минулому простому. Також, не варто зациклюватися на тому, щоб переказати якомога більше, варто лише переказати основне, щоб людина, яка вас слухає, зрозуміла про що текст.
Я дам вам текст, а після нього напишу свій власний переказ, який ви зможете використовувати як зразок:
 Charlie
Lesyk and Nina like to skate. They go to the skating-rink every Sunday. On Sunday when they came to the skating-rink they saw a very interesting scene. A man taught a monkey to skate. The monkey’s name was Charlie. He looked very funny. He had a red coat and a hat on. Many boys and girls came up to Charlie and looked at him. Some boys wanted to play hockey with Charlie. They gave Charlie a hockey-stick and began to play. The monkey played hockey very well. The boys liked to play hockey with Charlie very much. They were very happy.
А тепер прочитайте мій переказ:
This is a story about Lesyk and Nina. They came to the skating-rink on Sunday and saw a man with a monkey. The monkey was dressed. The man taught the monkey to skate. The monkey’s name was Charlie. Many children came up to Charlie to look at him. Then they gave him a hockey-stick and began to play hockey with him. The monkey played hockey very well. The children liked it and everybody was happy.
Надалі ми продовжуватимемо працювати над цією тематикою, тому що переказ текстів дуже добре впливає на знання мови і на вміння висловитися.

Утворення Past Perfect Tense
Past Perfect Tense (минулий доконаний час) – це часова форма, яка відбулася в минулому, перед якоюсь іншою дією у минулому. Часто вживається зі словами:
Already – вже.                                               Just – щойно.
Ever – завжди.                                             Never – ніколи.
(Not) yet – ще (ні).                                      Since – з.
By – до.
Всі вищевказані слова окрім «since» і «by» слід ставити між допоміжним і основним дієсловом.

Утворення розповідних речень
Минулий доконаний час вживається з допоміжним дієсловом «Had». Як вже зазначено вище, основне дієслово потрібно брати з третьої колонки таблиці неправильних дієслів.
I had already done it when she came. (Я вже зробив це, коли вона прийшла. Зробив – стоїть у минулому доконаному часі, тому, що ця дія сталася раніше, до того як вона прийшла.)                           
We had worked there by 5 o’clock. (Ми працювали там до п’ятої години. Дія вже завершилася до конкретного моменту в минулому).
She had gone home before we came. (Вона пішла додому до того, як ми прийшли. Пішла раніше).                         
He had received the letter by yesterday morning. (Він отримав листа до вчорашнього ранку).

Утворення запитань
Для утворення запитань слід використовувати вищезгадане допоміжне дієслово «had», яке потрібно ставити перед підметом (не забувайте про вищезазначені правила вживання підмета з прикметниками, артиклями, займенниками). Основне дієслово стоїть після підмета і його слід брати з третьої колонки таблиці неправильних дієслів.
Had you done it by 6 o’clock?                                    
Had they worked there by 5 o’clock?  
Had she gone home before we came?                                
Had she received the letter by that time?

Утворення заперечень
Для утворення заперечень допоміжне дієслово «had» потрібно ставити перед «not».  Основне дієслово береться з третьої колонки таблиці неправильних дієслів.
I had not done it when she came.
We had not worked there by 5 o’clock.
She had not gone home before we came.
He had not received the letter by yesterday morning.

Ще одна часова форма, і як завжди після неї, вправа:

1. My friend (to like) pies. He (to eat) pies every day. When I (to meet) him in the street yesterday, he (to eat) a pie. He (to tell) me that he (to buy) that pie at the corner of the street. Look at my friend now! He (to eat) a pie again. 2. I always (to come) to school at a quarter to nine. 3. Yesterday I (to come) to school at ten minutes to nine. 4. Tomorrow Nick (not to go) to the cinema because he (to be) there yesterday. He already (to be) to the cinema this week. He (to stay) at home and (to play) a computer game. 5. What your brother (to do) now? 6. My father (to work) in an office. It (to be) Sunday now. He (not to work) the office, he (to read) at home. 7. I (not to see) you for a while! You (to be) busy at work? - I (to have) an awful week, you (to know). 8. What he (to do) at ten o’clock last night?- He (not to do) anything really. He just (to look) at some magazines. 9. We (to have) rather a difficult time at the moment. - I (to be) sorry to hear that. 10. Something awful (to happen). Her little daughter (to swallow) a coin. 11. She (to ask) me if I (to see) her backpack. 12. After the boys (to do) all the work, they (to go) to the theatre.

 А ось і ключі:

1. My friend likes pies. He eats pies every day. When I met him in the street yesterday, he was eating a pie. He told me that he had bought that pie at the corner of the street. Look at my friend now! He is eating a pie again.
2. I always come to school at a quarter to nine.
3. Yesterday I came to school at ten minutes to nine.
4. Tomorrow Nick will no0t go to the cinema because he was there yesterday. He has already been to the cinema this week. He will stay at home and will play a computer game.
5. What is your brother doing now?
6. My father works in an office. It is Sunday now. He is not working in the office, he is reading at home.
7. I have not seen you for a while! Have you been busy at work? - I have had an awful week, you know.
8. What was he doing at ten o’clock last night? - He was not doing anything really. He was just looking at some magazines.
9. We are having rather a difficult time at the moment. - I am sorry to hear that.
10. Something awful has happened. Her little daughter swallowed a coin.
11. She asked me if I had seen her backpack.
12. After the boys had done all the work, they went to the theatre.


Ось і все. Дякую за увагу. Нагадую, не соромтеся запитувати у коментарях, якщо щось не зрозуміло чи хочете переконатися, що правильно робите. До наступного уроку.

Немає коментарів:

Дописати коментар