субота, 8 квітня 2017 р.

Урок 37. Вивчення англійської мови

Вітаю, шановні читачі. Пропоную вам новий урок з вивчення англійської мови. Сьогодні ми з вами охопимо ще одну відносно нескладну тему. Сподіваюся, ми зможемо охопити її за один урок і вже наступного разу брати іншу тему.

Much, many, little, few, a little, a few

Слова much i many перекладаються однаково – багато.
Виникає запитання – навіщо потрібні два слова з однаковим перекладом? І яка між ними відмінність?
Все дуже просто. Ми вже з вами вивчили поняття злічуваних і незлічуваних іменників. Сьогодні ці знання дуже сильно стануть нам в пригоді:
Much вживається з незлічуваними іменниками, або тоді, коли іменника нема взагалі.
Many вживається зі злічуваними іменниками.
I don’t have much time – у мене немає багато часу.
He reads muchвін багато читає.
There is much meat in the fridge – у холодильнику багато м’яса.
I have many books in my bag – у мене в портфелі багато книг.
Is there many apples on the plate? – на тарілці є багато яблук?
I haven’t seen many films – я не бачив багато фільмів.

Little i few також однаково перекладаються – мало.
Little вживається з незлічуваними іменниками, або тоді, коли іменника нема взагалі.
Few вживається зі злічуваними іменниками.  
I have little time – у мене мало часу.
He reads littleвін мало читає.
There is little meat in the fridge – у холодильнику мало м’яса.
I have few books in my bag – у мене в портфелі мало книг.
Is there few apples on the plate? – на тарілці мало яблук?
I have seen few films – я бачив мало фільмів.

Якщо ж перед словами little і few поставити артикль а, то переклад цих слів зміниться на небагато, трохи, кілька. Таким чином вони набудуть позитивного значення.
I have a little time – у мене є трохи часу.
He reads a littleвін трохи читає.
There is a little meat in the fridge – у холодильнику є трохи м’яса.
I have a few books in my bag – у мене в портфелі є кілька книг.
Is there a few apples on the plate? – на тарілці є трохи яблук?
I have seen a few films – я бачив небагато фільмів.

Як бачите, при наявності артикля, ці слова набувають вже позитивного відтінку і перекладаються по іншому. Таке застосування можна використовувати лише зі словами few і little. До слів much і many таке застосування не підходить, артикль до них не ставиться.

Оце і все, що потрібно вивчити по даній темі. Вправи 116 – 124 у Голіцинському допоможуть вам розібратися краще з цією темою.

Артикль
Конструкцій сьогодні не буде. Просто правила, які ви вже й так непогано знаєте:
- перед порядковими числівниками ставиться артикль the.
- перед назвами днів тижня і місяців не ставиться ніякий артикль.

Виконайте вправу 17, щоб краще засвоїти ці правила.


Дякую вам за увагу. До наступного уроку.

Немає коментарів:

Дописати коментар