понеділок, 19 вересня 2016 р.

Урок 6. Вивчення англійської мови

Вітаю вас, розпочинаємо наступний урок. Оскільки букви ми вже вивчили, то можна одразу переходити до вивчення слів:
a fork [форк] - виделка.
a door [дор] - двері.
a floor [флор] - підлога.
a doctor [докта] - лікар.
a form [форм] – клас, група.
right [райт] - правий.
the middle [мідл] – середина.
or [ор] – чи, або.
a girl [ґьорл] – дівчина.
a boy [бой] – хлопець.
a skirt [скьорт] – спідниця.
a bird [бьорд] – птах.
a duster [даста] – ганчірка.
a blackboard [блекбоард] – класна дошка.
a letter [летта] - лист.
a pointer [поінта] - указка.
clean [клін] - чистий.
a school [скул] – школа.
dirty [дьорті] – брудний.
a colour [кала] - колір.
a classroom [классрум] – класна кімната.
under [анда] - під.
a window [віндов] - вікно.
in the middle of [ін де мідл оф] – посередині, в центрі.
on the right hand of [он де райт хенд оф] – праворуч від (чогось).
on the left hand of [он де лефт хенд оф] – ліворуч від (чогось).

Як бачите, після цих слів буде чимало простих і не дуже правил читання:
- буквосполучення «ea» і «ee» читаються як українська «і».
Clean – [клін].
- буквосполучення «igh» читається як «ай».
Right – [райт].
- буквосполучення «ir», «er», «ur» у наголошеному складі читаються як «ьо».
Bird – [бьорд].
Her – [хьо].
Turn – [тьорн].
Якщо буквосполучення «er» стоїть в ненаголошеному складі, то його слід читати як «а:» з тоненьким натяком на букву «р». З цієї буквою взагалі особлива вимова – хто забув – перегляньте попередні уроки і відео.
Sister – [сіста].
Duster – [даста].
Знову ж таки, тут можливий тоненький натяк на букву «р».
- Буквосполучення «oor» читається як «ор». Тут проблема в тому, що ми з вами вже вивчили, що «оо» читається як «у». Але коли до цієї комбінації додається буква «r», то правило змінюється.
    Floor – [фрор].
Door – [дор].
- Ще серед нових слів є такі, які читаються не за правилами, тому що так склалося історично, якогось конкретного правила тут немає:
School – [скул], а не [счул].

Опис кімнати
Вивчивши нові слова і словосполучення, і засвоївши всі граматичні правила і правила читання, ми нарешті зможемо описувати кімнати. Тут немає нічого складного, головне зрозуміти сам план і дотримуватися порядку слів. Найбільше в пригоді нам стануть три останні словосполучення, які ми вивчили. Хочу наголосити, що у реченнях з тими словосполученнями вживається артикль «the».


Візьмемо за основу дану картинку. Для того щоб описати кімнату, потрібно спершу сказати про те, що знаходиться в її центрі. Потім можна назвати предмети, що знаходяться по праву і ліву сторону центрального предмета. Таким самим чином можна описати речення, які знаходяться на письмовому столі. В підсумку у нас вийде шість речень:
1. Письмовий стіл посередині кімнати – The desk is in the middle of the room.
2. Вікно ліворуч від письмового столу – The window is on the left hand of the desk.
3. Двері праворуч від письмового столу – The door is on the right hand of the desk.
4. Годинник посередині письмового столу – The clock is in the middle of the desk.
5. Книжка ліворуч від годинника – The book is on the left hand of the clock.
6. Пенал праворуч від годинника – The pencil-box is on the right hand of the clock.

Отаким нехитрим чином нам вдалося примітивно, але все ж описати кімнату. Навіть на даному етапі навчання вам вже можна ускладнювати речення. Наприклад, можна вказати колір годинника:
Червоний годинник посередині письмового столу – A red clock is in the middle of the desk.
Зверніть увагу на артикль. Не забувайте правила з попереднього уроку. Наступного разу я покажу вам більшу кімнату і розкажу яким чином можна там все доступно описати.

Домашнє завдання сьогодні велике: прочитайте і перекладіть текст, а потім за його зразком спробуйте скласти опис власної кімнати:
My room
I have a room. My room is not big. I have a desk, a bed and a chair ([чеа], стілець) in my room. The desk is on the floor in the middle of the room. The bed is on the left hand of the desk. The chair is at the desk. It is on the right hand of the desk. I have a lap in my room. The lamp is little. It is in the middle of the desk.


Після того як перекладете, спробуйте намалювати описану кімнату, думаю, це буде цікаво. Дякую вам за увагу, до наступного уроку!

Немає коментарів:

Дописати коментар