вівторок, 8 листопада 2016 р.

Урок 15. Вивчення англійської мови

Вітаю, шановні читачі, представляю вашій увазі п’ятнадцятий урок. Традиційно, розпочнемо з нових слів:
A building будівля, будинок, споруда.
A cinema – кінотеатр.
A theatre [фіата] – театр.
A hospital – лікарня.
An institute – інститут.
A square [сквеа] – площа.
A plant – завод.
A factory – фабрика.
A trolley-bus – тролейбус.
A pig-farm – свиноферма.
A chicken – курча.
A hen – курка.
A poultry-farm – птахоферма.
A sheep – вівця.
A cattle-farm – тваринницька ферма.
A cow – корова.
A river – річка.
A field [філд] – поле.
A garden – сад.
Far from – далеко від
Near – близько, поблизу.
High – високий.
To work – працювати.
Beautiful [б’ютіфул] – прекрасний, чудовий, гарний.
A centre – центр.
A club – клуб.
A capital – столиця.
Behind [біхаінд] – позаду, ззаду.
A fruit-tree – фруктове дерево.

Що ж, ми з вами збільшуємо словниковий запас. З новими словами ви зможете не тільки описувати зовнішність людей, а й навіть дещо сказати про їхній рід зайнятості. Також, ви зможете більше розповісти про своє рідне село чи місто. Пропоную вашій увазі два наступних тексти. Прочитайте їх, перекладіть:
I have a friend. His name is Pavlo. He is 11. He is a pupil of the sixth form. Pavlo lives in town. He has a father, a mother, a sister and a brother. His father Oleh Stepanovych is an engineer. He works at the plant. His mother Maryna Petrivna is a doctor. She works at the hospital. Maryna Petrivna is a nice and kind woman. Pavlo's sister Oksana is a little girl She is 5 She goes to a kindergarten. Pavlo’s brother Victor is 19. He is a student at the institute. Victor is a good student. Pavlo has a grandmother and a grandfather too. They live in the beautiful village. They are not old. Pavlo’s grandfather is a builder. He works at a factory. His grandmother is a milkmaid. She works on a cattle-farm. Pavlo’s family is big and good.

Kyiv
Kyiv is the capital of Ukraine. It stands on the Dnipro. Kyiv is a very big and beautiful city. In the streets of Kyiv you can see many high and beautiful buildings, large shops, many cars, buses, trolley­buses and trams. There are many parks and squares in Kyiv. In the streets, in the parks and on the squares you can see many trees and flowers. The main street of Kyiv is Khreschatyk. There are many plants, factories, schools, institutes, theatres and cinemas in Kyiv. It is very beautiful.

Отакі от два нескладні тексти. Розібравшись з ними, спробуйте скласти власні, про власний населений пункт, про сім’ю свого друга, чи свою. Спробуйте, описуючи сім’ю, описати їхню зовнішність. Подібні вправи допоможуть вам розвивати мовленнєві навички. Хто має бажання, кидайте свої тексти в коментарі, я перевірятиму їх на помилки.

Утворення Future Simple Tense
Теперішній простий час (Future Simple Tense) – це часова форма, яка означає повторювану, циклічну дію у майбутньому часі. Часто супроводжується словами:
Tomorrow – завтра.                            Next – наступного (дня, тижня).
Indays\weeks\months\years – через … днів\тижнів\місяців\років.

Утворення розповідних речень.
На відміну від попередніх часових форм, майбутній простий час має допоміжне дієслово «will», яке вживається у всіх трьох типах речень. У розповідних реченнях допоміжне дієслово «will» ставиться безпосередньо перед основним дієсловом. При використанні допоміжного дієслова, основне дієслово змін не зазнає.
I will work tomorrow.                        We will go to school tomorrow.
She will play tomorrow.                     They will read this book tomorrow.
Примітка:
До першої особи (я, ми), раніше вживалося допоміжне дієслово «shall», зараз його також часто вживають, але вживання «will» з цими словами не є помилкою:
I shall play football tomorrow.           We shall play football tomorrow.
I will play football tomorrow.             We will play football tomorrow.

Утворення запитань
Для утворення запитань потрібно використовувати допоміжне дієслово – «will». Допоміжне дієслово слід ставити перед підметом (головний член речення, відповідає на запитання «хто?», «що?»). Але слід пам’ятати, що підмет не можна відділяти від прикріплених до нього прикметників, артиклів, вказівних (цей, той) або присвійних (мій, твій, наш) займенників.
Також, при використанні допоміжного дієслова, основне дієслово змін не зазнає.
You will go to school tomorrow.                       He will go to school tomorrow.
Will you go to school tomorrow?                      Will he go to school tomorrow?
When will you go to school tomorrow?             When will he go to school tomorrow?

My little sister will sleep tomorrow.                     The doctor will work well tomorrow.   
Will my little sister sleep tomorrow?                    Will the doctor work well tomorrow?
Why will my little sister sleep tomorrow?            How will the doctor work tomorrow?

Утворення заперечень
Для утворення заперечень теж потрібно використовувати допоміжне дієслово «will». Його потрібно ставити після підмета, безпосередньо перед словом «not». Основне дієслово, при цьому, змін не зазнає.
I will not go to school tomorrow.                       We will not work here tomorrow.
She will not go to school tomorrow.                  She will not work here tomorrow.

Ось ми й вивчили ще одну часову форму. Знову ж таки, якщо ви маєте якісь запитання стосовно часів, не соромтеся запитувати, буду радий кожному допомогти. Вивчивши цей час, виконайте вправу, ставлячи дієслова у правильну часову форму (тепер ви їх аж три знаєте). Відповіді будуть після вправи, тому не поспішайте гортати донизу.

1. I (to play) chess tomorrow. 2. I (not to play) chess tomorrow. 3. You (to play) chess tomorrow? 4. He (to play) chess every day. 5. He (not to play) chess every day. 6. He (to play) chess every day? 7. They (to play) chess now. 8. They (not to play) chess now. 9. They (to play) chess now? 10. Nick (to go) to the park now. 11. Nick (to go) to school every day. 12. Nick (to go) to school tomorrow. 13. You (to come) to my place next Sunday? 14. You (to read) this book next week? 15. You (to read) books every day? 16. You (to read) a book now? 17. I (not to see) him tomorrow. 18. What you (to do) tomorrow? 19. What your friend (to do) tomorrow? 20. Where you (to go) next summer? 21. Where you (to go) every morning? 22. Where you (to go) now? 23. Look! Mary (to dance). 24. She (to dance) every day. 25. She (to dance) tomorrow?

А ось і обіцяні відповіді, щоб ви могли себе перевірити:

1. I will play chess tomorrow. 2. I will not play chess tomorrow. 3. Will you play chess tomorrow? 4. He plays chess every day. 5. He does not play chess every day. 6. Does he play chess every day? 7. They are playing chess now. 8. They are not playing chess now. 9. Are they playing chess now? 10. Nick is going to the park now.11. Nick goes to school every day. 12. Nick will go to school tomorrow. 13. Will you come to my place next Sunday? 14. Will you read this book next week? 15. Do you read books every day? 16. Are you reading a book now? 17. I will not see him tomorrow. 18. What will you do tomorrow? 19. What will your friend do tomorrow? 20. Where will you go next summer? 21. Where do you go every morning? 22. Where are you going now? 23. Look! Mary is dancing. 24. She dances every day. 25. Will she dance tomorrow?


Ось і все. Сподіваюся, вам все сподобалося і все зрозуміло. Дякую за увагу, до наступного уроку.

Немає коментарів:

Дописати коментар